Dermapen

Anasayfa / Dermapen

Dermapen

Dermapen tedavisi genellikle dikey bir biçimde cilde birden fazla iğneyle beraber mikro kanallar açılarak yapılır. 90 derecelik bir iğneleme tekniği görece daha az epidermal hasar oluştuğu için tedavi olacak kişi için de çok daha güvenli bir durumdur. Otomatik, titreşimli iğneleme tekniği sayesinde herhangi bir ağrı oluşumunu azaltır iken, ürünlerin de emilim miktarını arttırarak, tedavi etkinliğini fazlalaştıran bir yöntemdir. Dermapen ve kombine uygulamalar sayesinde de ablatif olmayan,  Fraksiyonel Lazer Tedavisi, Kimyasal Peeling, IPL gibi tedavilerden de daha da efektif sonuçlar elde edilebilir. Dermapen uygulamalarının bir başka yararı ise diğer cihaz uygulamalarıyla oranla kıyaslanmayacak şekilde maliyet tüketiciye maliyet avantajı sağlamasıdır.

Dermapen ile Cilt Yenilemesi

Dermapeni uygulamadan önce,  ciltteki bütün makyaj artıkları tamamen temizlenir. Cilt bölgesi yani uygulanacak bölge iyice dezenfekte edilir. İşlemin bu uygulanacağı bölgeye saf olarak hyalüronik asit uygulanır. Dermapen cihazının da cilde dik bir pozisyonda hızla giren ve çıkan, ultra ince olan mikro iğneleri (yaklaşık 0,02 mm) deri yüzeyinde mikroskobik kanallar açar, cildin iyileşme mekanizmalarını tetikler. İşlemden hemen sonra da yatıştırıcı bir peptid maskesi hazırlanarak kişiye uygulanır. Yaklaşık 30 ila 40 dakika kadar sürer. Cildin sıkılığı ve elastikiyeti için kolajen ve elastin gibi cilt için vazgeçilmez maddelerin sentezinin sağlandığını, kan dolaşımının arttırıldığı da söylemek mümkündür.

Neden Dermapen?

Dermapen uygulamasını seçmeniz için pek çok neden vardır. Cilt başta olmak üzere çoğu hastalıkların tedavisinde dünya çapında etkinliği, başarısı ispatlanmış akupunktur tedavilerinin için kullanılan iğneler birçok insana umut olmuştu. Dermapenle beraber ciltte kontrollü olarak tahribat yaratma prensibine dayanılarak üretilen Dermapen;  Amerika da özellikle son zamanların en iyi cilt gençleştirme sistemi olarak seçildi. Çoğu yaşanılan cilt problemlerinde Mezoterapi adı verilen ve cilt yüzeyine ilaç enjekte etme yöntemi uzmanlar tarafından yaygın olarak kullanılmaktaydı. Dermapen sistemi ise tüm cilt tedavisi ilaçlarıyla beraber, vitaminleri ve PRP ile kombine edilerek kullanılabilmektedir. Kullanılan ilaçlar, vitamin takviyeleri, hastanın kendi kanınızdan elde edilerek uygulanan PRP işleminde tamamen cilt tarafından bütünüyle emilmesini sağlayan Dermapen sistemi bu özelliği sayesinde tedavi esnasında kullanılmış olan bütün solüsyonların etkinliğini en yüksek seviyeye çıkarır. Bu özellikleri sayesinde son derece cazip bir tedavi yöntemi olarak karşımıza çıkar.

Dermapenlerin Etki Alanları

Dermapen her ne kadar bir alternatif tedavi olsa da çok sayıda etki alanı mevcuttur. Siğil tedavilerinde, akne ve akneye bağlı oluşan izlerin tedavisinde, Skar dediğimiz kötü yaraların iyileşmesinde, genişlemiş gözeneklerin küçültülmesinde, ciltteki ince çizgilenmelerin tedavisinde ve deride oluşan derin kırışıkları hafifletmek için, güneşten zarar gören cilt bölgesinin tedavisinde, stria adındaki vücut çatlaklarında, saç kaybı ve kellik tedavilerinde, boyun bölgesi ve dekolte alanları denilen bölgelerdeki hafif kırışıklık ve sarkmalarda,  göz çevresinde meydana gelen torbalanmalar ve morluklar için Dermapen yapılır. Kullanım alanlarına bakıldığında çok yönlü bir ameliyatsız estetik tedavisi olduğunu görmekteyiz.

Dermapen Tedavisi Hakkında

Dermapen tedavisi kadın ya da erkek gözetilmeksizin her yaş gurubundaki insana uygulanabilir. Dermapenin standart tedavi süresi yaklaşık 3 seanstır. Bu sayı ancak duruma göre 4 – 6 seansa kadar da çıkarılabilir. Ancak Ekstra durumlarda bu sayı daha da arttırılarak periyotlarla 12 seansa kadar çıkarılabilir. Maksimum süreç ise 7 – 21 seanstır. Dermapen, kalıcı bir tedavi yöntemidir. Aynı leke ve sorunlar herhangi bir sorun yaşanmadıkça kendini tekrarlamaz. Operasyon daha kalıcı hale gelmesi açısından yılda 2 kez tekrarlanması gerekmektedir. Güvenilir ve popüler bir tedavidir. Ancak uygulama sonrasında kızarıklık ve hafif bir ağrı oluşabilir. Uygulama sonrasında 1 hafta içerisinde başarılı sonuçlar almak mümkündür. Uygulamanın etkileri 8-10 aya kadar kalıcıdır. Özel kliniklerde yaptırılabileceği gibi evde kendi satın alabileceğiniz cihazlarla yapabilirsiniz. Ancak uzman birine bu tür tedavileri yaptırmak daha etkilidir. Yapacağınız bariz bir hata istenilmeyen sonuçlar doğurabilir. Uygulamanın ardından oluşan gerilme, yanma ve kabuklanma beklenilen bir durumdur. Bu durumlar 1-2 saat içerisinde kaybolur. Pullanma ya da deri dökülmeleri iyileşme emaresidir.

Dermapen Tedavi Süreci

Dermapen uygulamasının tedavi süreci, yapılan uygulamaya göre değişebilmektedir. Çok kısa süre içerisinde de olumlu etkiler gösteren bir işlemdir. Yaklaşık olarak uygulamanın türüne ve uzmana, sağlanılan teknik ekipmana göre 1 ile 3 saat arasında uygulanan bir tedavi sürecinden sonra da kısa bir süre sonra sonuçları kendi cildinizde belirgin bir biçimde gözlemleyebilirsiniz. Uygulamanın aşamaları ise son derece titizlik ve özen isteyen bir tedavi biçimidir. Vücudun; herhangi bir noktasında oluşmuş olan doku kaybı veya farklı sorunlar yaşanan bölgelere de rahatlıkla uygulanabilen bir tedavidir. Dermapen, uygulandığı cilt bölgesinde de doku gelişimini hızlı bir şekilde başlatır. Ardından kısa süre içerisinde tamamlanır. Bu tedavi, kadın ya da erkek ayırmaksızın her cilde uygulanabilen basit bir tedavi biçimi olarak da bilinir. Tedavi sürecinin tamamlandıktan sonra iyileşme süreci içerisinde çok kısa sürer. Dermapen tedavisini,  en cazip kılan özelliği de budur. Bununla beraber tedavinin uygulandığı bölgedeki kolajen üretimi de yenilenir. Damarsal faaliyetler daha iyi bir biçimde çalışarak gelişmektedir. Dermapen tedavisi aynı zamanda CE ve FDA kurumları tarafından da onaylanan bir tedavidir.

Dermapen ve Dermaroller Nasıl Uygulanır?

Dermaroller dediğimiz bir tür iğneli taraklar gözenek açıcı olarak uygulanır. Bu sayede tedavinin daha başarılı ve alt bölgelere etki etmesi amaçlanır. Dermarollerin, Dermapen öncesi klinik uygulamalarından önce anestezik olarak etkili kremler sürülebilir. Tedavi alanında yaklaşık olarak 15 ile 20 kez düz, çapraz, dik bir biçimde geçilir. Tedavi esnasında çok küçük noktacık kadar kanamalar görülebilmektedir. İşlemin esnasında ve sonrasında ise cilt yenileyici losyonlar ve krem benzeri şeyler sürülebilir. Mikro iğneler sayesinde, cilde uygulanan krem losyon serum gibi ürün türevlerinin derinin alt tabaka bölgelerine geçişi yaklaşık olarak 200 kat arttırır.  Dermapen, büyüme, peptid, faktörlü,  antioksidan, vitaminler gibi cildin yenilemesi için bir tür uyaran ürünlerle beraber kullanıldığında işlemin etkinliği daha da artırılabilir.

PRP Uygulaması Nedir?

PRPyani Platelet Rich Plasma adı verilen ve trombosit yönünden zenginleştirilmiş olan plazmanın uygulaması şeklindeki tedavi yönteminin kısaltılmış ismidir.  Bu uygulama sayesinde kişiden alınan (10-60 ml kan) çok az miktardaki kanı, özel bir tüpe alarak santrifüj işlemine tabi tutulmaktadır. Sonra da elde edilen ve az miktardaki, trombosit yönünden zenginleştirilmiş olan plazma (PRP), aynı şekilde kişiye serumlarla enjeksiyon veya dermaroller yoluyla geri verilir. Bu ek bir uygulama olup bir tür kök hücre tedavisine benzer. Burada amaç Dermapen’in etkisini arttırmaktır. Ayrıca PRP hakkında internet sayfamızdan ayrıntılı bilgiler edinebilirsiniz.

Dermapen Fiyatları

Dermapen; çok yeni bir uygulamadır. Bu yüzden çoğu estetik kuruluşta yapılmaz. Seans sayısı belirsiz olabilir. Çok sayıda seans daha fazla ücret demektir. Ayrıca bu işlemi yapan kurumlar arasında fiyat farkları belirgin olabilir. Uzman kadro, kliniğin ya da estetik merkezinin sağladığı ekipmanlar hem tedavinin süresi ve başarısını etkiler hem de ücreti üzerinde etkilidir. Ayrıntılı bilgi için bize ulaşabilirsiniz.

Dr. ŞULE ŞAKRAK

Bizi takip Edin