Yeni kuşak leke tedavisidir. Enzim peeling sistemi ile çalışır.

Gebelik lohusalık lekeleri,güneş lekeleri,yaşlılık lekeleri,ilaç kullanımına bağlı lekeler ve idiyopatik nedenli lekelerde kullanılabilen bir leke maskesidir.

Cosmelan Leke Tedavisi nedir?

Cosmelan tedavisi bir enzim peeling sistemidir. Azeleik asit ,kojik asit ,askorbik asit ,fitik asit gibi leke açıcıların özel bir formülle biraraya gelip oluşturulan karışım enzim sistemiyle doku içinde melanin pigmentini hedefleyerek çalışır. Deriye rengini veren kümelenmiş pigmentleri parçalar ve  baskılar .

Devamında da aynı formülü içeren devam kremi ve özel bir pigment kontrol kremi ile tedavi 1veya 2 yıl lekenin durumuna göre baskılayıcı tedavi devam etmelidir.

Cosmelan Leke tedavisi nasıl uygulanır?

Hastamızın cildi temizlenir. Sonrasında arındırıcı solüsyonla cildin yağ tabakası dengelenir. Hassas bölgeler varsa korumaya alınır. Cosmelan maske homojen bir şekilde  hazırlanır ve cildin üzerine spatula yardımıyla uygulanır.Lekenin derinliğine göre 8-12 saat ciltte tutulur. Ilık su yardımıyla yıkanır.Devamında kızarıklık önleyici iyileşmeyi hızlandırıcı recovery kremi kullanılır. Cildin iyileşme süreci takip edilir. 4-7 gün devam kremi kullanılmaya başlanır .Bu tedavi sürecinde mutlak değişmez ürün Melan 130 pigment kontrol güneş kremini düzenli kullanmaktır.

Cosmelan tedavisi sonrası hastayı neler bekliyor?

Cosmelan tedavisi sonrası ciltte kızarıklık, ödem ,hafif pullanma görülebilir.. Kişiden kişiye değişmekle birlikte 3-7 gün kadar sürer. Doku içindeki enzim çalışması yaklaşık 1 ay devam eder. 1 ayın sonunda doktor kontrolü önerilir.

Cosmelan Leke tedavisinde seans ne kadar sürer?

Leke tedavisi işlemlerinin seans süresi ortalama 30 dakikadır.

Cosmelanın Leke tedavisinin cilde etkileri nelerdir?

Cosmelan ciltteki lekeleri melanin pigmentlerini hedef alarak temizler.

Beraberinde içindeki vitamin ve antioksidanlar ile cilt kalitesini arttırır. cilt parlar gözenekleri daralır.Cilt tazelenir.

Cosmelan Leke tedavisi etki süresi nedir?

Belirli seans sayısını tamamlayan ve düzenli leke baskılayıcı ev bakım tedavisine riayet eden ,cildini güneşten koruyan hastalarda korunma süresi uzundur. Cosmelanın etkisi ne kadar sürer?

Cosmelan tedavisi lekenin bulunduğu katmana göre lekeleri yok eden ,azaltan ve baskılayan bir tedavidir.Düzenli hayat kalitesine sahip ,devam tedavisine uyan, güneşten ve zararlı leke yapıcı etkenlerden uzak duran kişilerde çok uzun süreli etkin bir tedavidir.

Cosmelan güvenli bir uygulama mıdır?

Cosmelan tedavisi etkin ve güvenli bir uygulamadır. Doğru hasta seçimi ve doğru hekim uygulamaları ile güvenli uygulamalar mümkündür

Cosmelan Leke tedavisi kimlere uygulanabilir?

Cilt leke tedavilerinde kişiye göre tedavi tercihi değişir. Lekesi olan kadın erkek herkese uygun bir tedavi seçeneği bulunabilir.

Cosmelan tedavisi kimlerde kullanılmaz?

Etken maddelere özel etken maddelere allerjisi olan kişilerde,hamilelerde,lohusalarda kullanılmaz.

Cosmelan Leke tedavisi fiyatları nedir?

Leke tedavisi uygulama yapılan tedavi seçeneğine göre fiyatlar farklılık gösterir. Baskılayıcı ürünler ve maske tedavisi 10000-25000 TL arasında değişecektir.

Cosmelan Leke tedavisi ile ilgili Sık sorulan sorular:

Güneş lekelerim var 50’li yaşlardayım cildimde yaşlanma etkileri görülüyor. Cosmelan ile tek işlemle cildime tazelik verebilir miyim?

Cosmelan leke tedavisi ve cilt yenileme için iyi bir maske sistemidir.Evet cildini tazelemek lekelerden arındırmak ve gözeneklerinizi daraltmak için kullanabiliriz.

Daha Fazla Yazı

Cildimizde çeşitli nedenlerden dolayı oluşan melanin pigment bozukluğunun tedavisini sağlayan işlemlere leke tedavisi denir. Lazer,mezoterapi,kimyasal peeling ,enzim peeling,kök hücre,eksozom, dermapen ve evde bakım kremleri