Aquashine BTX-BR-PTX -Gençlik Aşısı

Anasayfa / Aquashine BTX-BR-PTX

Aquashine BTX-BR-PTX -Gençlik Aşısı nedir?

Aquashine BTX-BR-PTX -Gençlik Aşısı etkili gençlik aşısı diye de bilinen gençlik aşısıdır. Günümüz şartlarında cildimizde zamanla oluşan ince veya derin çizgilerin ve kırışıklıkların tedavisinde birinci sırada tercih edilebilecek hyaluronik asit içerikli ,50’den fazla biyoaktif madde içeren,  benzeri ciltte gevşeme sağlayan peptitlere sahip, Class 3 sertifikasına( cilt içi enjekte edilebilir sertifikası)sahip gençlik ve nem aşısıdır.

Aquashine BTX-BR-PTX -Gençlik Aşısı neden uygulanır?

Kadın erkek farketmeksizin 25 yaş sonrası dokularımızda ve cildimizde kolajen kaybı yıpranma gevşeme ve elastikiyet kaybı yaşamaya başlıyoruz. Genetik faktörler ve  çevresel faktörlerin etkileri ile bu değişikliklerin görülme yaşları ve derinlikleri değişmektedir. Bu yaşlanma sürecini erken yaşlarda engellemek ve korumak amaçlı, ileri yaşlarda tedavi amaçlı uygulanabilir. Kırışıklıklara odaklanmadan daha sağlıklı , sıkı ve parlak bir cilt bizi yaşımızın iyisi olmamız için destekler.

Aquashine BTX-BR-PTX -Gençlik Aşısı nasıl uygulanır?

Aquashine BTX-BR-PTX -Gençlik Aşısı lokal anestezi krem uygulaması sonrası 15 dakikalık bir işlemdir. Asıcı bağlara uygulanabileceği gibi , noktasal olarak cilt orta tabakasına da uygulanabilir.Teknik tercihi hekimin muayenesi sonucu ve kişinin ihtiyacına göre belirlenir.

Aquashine BTX-BR-PTX -Gençlik Aşısı niçin uygulanır?

Aquashine BTX-BR-PTX -Gençlik Aşısı uygulandıktan sonra pek çok faydalı bulguya olanak verir.

1-İçerdiği hyaluronik asitler sayesinde cildin nemlenmesini sağlar.

2-Fibroblast uyarımı sayesinde ciltte elastikiyetini arttırır.

3-Ciltte sıkılaşma sağlar.

4-Ciltte parlaklık ve ışıltı sağlar.

5-Yüzeyel lekelerin ton dengesini sağlar.

6- Gözeneklerin sıkılasşmasını sağlar

7-Kırışıklıkların yumuşamasını ve azalmasını sağlar.

8-Cildin gençleşmesin sağlar

9-Yara içi tedavisi

10- Sitria (çatlak) tedavisi

Aquashine BTX-BR-PTX -Gençlik Aşısı nerede uygulanır?

Aquashine BTX-BR-PTX -Gençlik Aşısı cilt altı orta tabakaya enjeksiyon yöntemi ile uygulanır. Bu nedenle bir hekim uygulamasıdır. Uygun koşullarda hekim tarafından uygulanabilir. Gençlşk aşısı yaptırmayı düşünüyorsanız konusunda uzman hekim ile görüşmelisiniz.

Aquashine BTX-BR-PTX -Gençlik Aşısı kimlere uygulanır?

Cilt yaşlanması dinamik bir süreçtir.25 li yaşlardan itibaren ciltte elastikiyeti sağlayan kollajen molekülünde azalma başlar. Kadın erkek farketmeksizin,kişinin genetiğine ,yaşam koşullarına , beslenmesine ve kişisel bakım özenine göre yaşlanma bulguları 25-30 yaş arası görülmeye başlar. İnce çizgiler elastikiyet zaafiyeti ile başlayan bulgular derin çizgiler sarkmalar şeklinde ilerler. Kadın erkek herkes bu süreci yavaşlatmak için erken yaşlarda işlem yaptırmaya başlayabilir ve yaşlanma sürecini yavaşlatabilir.

Dr. ŞULE ŞAKRAK

Bizi takip Edin